دستمال مرطوب دلفین

ساخت وبلاگ

برای پرهیز از آفتاب سوختگی نحوه‌های متعددی وجود دارااست: در ساعت ها نقطع ی عطف گرما از قرار تصاحب کردن در پایین فروغ بدون واسطه خورشید بپرهیزید، از کرم ضد آفتاب به کار گیری نمائید و خرقه‌های مطلوب بپوشید. دستمال مرطوب دلفین گرچه، جاری ساختن دادن این امور برای کلیه مورد نیاز میباشد؛ لزوم آن برای خردسال ها و کسانی که پوست روشنی دارا هستند، بیشتر میباشد. درین نوشته‌علمی، طرز‌های پیشگیری از آفتاب سوختگی را گستردن داده‌ایم.

آنچه درین مقاله می خوانید... [پنهان کردن]

1 ذیل نور و روشنایی بی واسطه خورشید قرار نگیرید.
2 دنبال سایه باشید.
3 شاخص روشنایی فرابنفش را رسیدگی نمایید.
4 کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید!
4.1 شایسته ترین SPF چیست؟
4.2 پوست ما چه مقدار کرم ضد آفتاب احتیاج داراست؟
5 کرم ضد آفتاب و ویتامین D
6 آیا ضد آفتاب ها منقضی میشوند؟
7 به پوشش و خرقه خویش اعتنا فرمایید.
8 بیشتر حفظ کودک ها باشید.
9 پیرو برنزه کردن پوست با آفتاب نباشید!
9.1 برنزه کردن در فضای گشوده
9.2 برنزه کردن پوست با سولاریوم
10 برنزه شدن بدون‌نور آفتاب خطر کمتری دارااست.
10.1 بقیه محصول ها برنزه کننده
11 صحبت آخری
تحت فروغ و روشنایی بی واسطه خورشید قرار نگیرید.


در صورتیکه قرار میباشد، ساعتی از روز را خارج از منزل و در پایین نور و روشنایی آفتاب بمانید، خویش را فراهم نمایید و شغل های موردنیاز را اعمال دهید. به ویژه، در صورتی قصد دارید هنگامی وقت گیر یا این که هنگام ظهر، در فضای آزاد و در جوار آفتاب باشید. به طبعً میدانید که فروغ خورشید 10 صبح الی 4 ظهر شدیدترین تابش خویش را دارااست. پس، خوب میباشد تا می توانید درین ساعت ها از منزل بیرون نشوید.

یادتان باشد، حتی‌د‌ر روزهای ابری نیز بایستی برای دوری از آفتاب سوختگی از پوست خویش نگهداری فرمائید. چون روشنایی فرابنفش (UV) از لایه‌های ابر عبور می‌نماید و منجر آفتاب سوختگی پوست شما می گردد. به علاوه، سطوحی مانند شن، برف، سیمان و آب، فروغ و روشنایی خورشید را رفلکس میدهند. استعمال از دو نوع محافظ (سایه بان یا این که پوشیدن خرقه مطلوب به همپا به کار گیری از کرم ضد آفتاب) شایسته ترین طریق برای کاهش مواجهه با فروغ و روشنایی خورشید میباشد.

دنبال سایه باشید.
مناطقی که در سایه قرار دارا‌هستند، فروغ و روشنایی فرابنفش کمتری را اخذ می‌نمایند. در فیض، احتمال آفتاب سوختگی شمارا کاهش میدهند. درخت، چتر یا این که جاهایی مانند تراس منزل یا این که خیمه میتوانند سایه‌ی قابل قبولی صحیح نمایند. ولی، متخصصان سفارش می‌نمایند برای دوری از آفتاب سوختگی حتی هنگام نشستن در سایه از کرم ضد آفتاب استعمال فرمایید. چون پوست شما در سایه نیز (به ویژه به جهت منعکس شدن فروغ از سطح های دیگر) در معرض نوروفروغ فرابنفش (UV) میباشد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 17:14


تا به حالا به نوع منزه‌ کننده‌ای که برای شستشوی شکل استعمال میکنید، توجه کرده‌اید؟ برای نظافت کردن آرایش و پیرایش از چه نوع تمیز‌ کننده‌ای می بایست بهره برد؟ فی مابین تمیز‌ کننده‌ها کدام‌یک برای پوست شما مطلوب‌ترین میباشد؟ مقاله حاضر، داده ها مفیدی در مورد شایسته ترین منزه کننده شکل در مشت شما می گذارد. دستمال مرطوب دلفین

زمانی درباره مشی حفظ از پوست برای هر نوع پوست یا این که خلل پوستی سخن میکنیم، شستشوی شکل او‌لین و اصلی‌ترین مرحله میباشد. اگرچه خویش شستشو امری بسیار معمولی تلقی می‌گردد، ولی اینکه شایسته ترین شوینده شکل برای پوست شما مطلوب‌خیس میباشد، قادر است مقداری حیران‌کننده باشد.

 

گزینش‌های بخش اعظمی برای شما وجود داراست. در شرایطی که در ادامه شایسته ترین شوینده شکل برای پوست چرب، کم آب یا این که مختلط یا این که پوست جوش‌دار یا این که مستعد قرمزی می‌باشید، اطلاعاتی که به‌دنبال به شما داده گردد یاری می‌نماید که تفاوت دربین منزه‌ کننده‌ها را بدانید و در غایت شایسته ترین مورد را برای پوست خویش بشناسید.

در سکو در آغاز، بایستی به خیال داشته باشید که مجموع منزه‌ کننده‌ها می بایست ملایم باشند، پوست را فارغ از کم آب کردن تماما منزه نماید، فارغ از بو و مواد پاداش باشد و بعداز شستشوی پوست‌تان شم چربی یا این که چسبناکی نکنید. هیچ زمان این نکات اصلی را در زمینه‌ی منزه‌ کننده‌ پوست شکل فراموش نکنید.

آنچه درین مقاله میخوانید... [نهفته کردن]

1 ژل‌های منزه‌ کننده
1.1 شایسته ترین تمیز‌ کننده برای:
1.2 مطلوب برای:
2 فوم‌های منزه‌ کننده
2.1 شایسته ترین تمیز‌ کننده برای:
2.2 مطلوب برای:
3 کرم‌ها و لوسیون‌های تمیز‌ کننده قابل شستشو با آب
3.1 شایسته ترین منزه‌ کننده برای:
3.2 مطلوب برای:
4 تمیز‌ کننده‌های آرایشی مایع
4.1 شایسته ترین منزه‌ کننده شکل برای:
4.2 مطلوب برای:
5 روغن‌های تمیز‌ کننده
5.1 شایسته ترین تمیز‌ کننده شکل برای:
5.2 مطلوب برای:
6 دستمال مرطوب
6.1 شایسته ترین تمیز‌ کننده شکل برای:
6.2 مطلوب برای:
7 صابون خانگی ‌ها و پن‌های منزه‌کننده
ژل‌های تمیز‌ کننده
شایسته ترین منزه‌ کننده برای:
در صورتیکه جزو عده ای میباشید که یک منزه‌ کننده مدل آبرسان را ترجیح میدهند و از آن انتظار شستشوی بدون نقص و ساخت‌و‌ساز شم طراوت و اما پاکیزگی روی پوست را دارا‌هستند، ژل‌‌ شستشوی شکل شایسته ترین منزه کننده شکل برای شما محسوب میگردند. بیشتر این ژل‌ها آرایش و پیرایش مدل و ریمل‌های ساده را تمیز می‌نمایند.

مطلوب برای:
پوست‌های بی آلایش تا مختلط و چرب، پوست‌های مستعد جوش و حتی پوست‌هایی که حساس و مستعد قرمزی میباشند.

فوم‌های تمیز‌ کننده
شایسته ترین تمیز‌ کننده برای:
فوم‌ منزه‌ کننده شکل برای کسانی که منزه‌کنندگی بی نقص را یاروهمدم با تمیز کردن آرایش و پیرایش مدل ترجیح میدهند، شایسته ترین منزه کننده شکل به حساب میآید. این متاع پوست را به خیر و خوبی شستشو می دهد و حالتی فوم مانند تولید کرده که پوست را قابل انعطاف می‌نماید. به حافظه داشته باشید تمیز‌ کننده‌ها برای نظافت کردن پوست قطعا نباید کف تولید نمایند؛ هرچند اکثری از اشخاص ترجیح می دهند کف را روی پوست خویش شم نمایند.

مطلوب برای:
این منزه‌ کننده برای پوست‌های مختلط تا چرب و پوست‌های مستعد جراحت‌دیدگی در هر سنی مطلوب میباشد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:30

تاول آفتاب سوختگی: از پیشگیری تا معالجهولی اشخاصی که رنگ پوستشان تیره میباشد هم در معرض ابتلا به سرطان می‌باشند. تنها احتمال در گیر شدنشان در مقایسه با سفیدپوستان کمتر میباشد. دستمال مرطوب دلفین
همینطور عده ای که به خیال شغلشان، به صورت مداوم، با مواد شمیایی مثل قطران و زغال سنگ رمز و عمل دارا هستند، یا این که سازه به دلایلی مانند جراحی‌های لینک و پیوند عضو یا این که مصرف بعضا داروها، سیستم ایمنی ضعیفی دارا‌هستند با احتمال بالاتری در معرض ابتلا میباشند.
 
علائم سرطان پوست چیست؟اگرچه ترازو خطر ابتلا بدین نوع سرطان، با ارتقاء سن بالا می‌رود، البته در مجموع، سرطان پوست به سن ربطی ندارد و کلیه اشخاص ممکن میباشد به آن در گیر شوند. خوشبختانه، قابلیت و امکان معالجه سرطان پوست، در روند شروع ابتلا به آن بسیار بالاست. پس، پر‌نور میباشد که تشخیص سریع علائم سرطان پوست تا چه اندازه اساسی و حیاتی میباشد.


این نوع سرطان می تواند ضایعه یا این که لکه‌ای پوستی باشد که بهبود نمی‌یابد. از جملهً در شرایطی‌که زانوی شما خراشیده خواهد شد، معمولاً در پهنا یک ماه ترمیم میشود. البته همین ضایعه در سرطان پوست به خودی خویش معالجه نمی شود. سرطان پوست چیست؟ هنگامی سلول‌های تن، فارغ از در دست گرفتن رویش نمایند و نشر شوند، سبب ساز به‌وجود وارد شدن اشکال سرطان میگردند. نسبتاًً همگی سلول‌های تن، ممکن میباشد سرطانی شوند. هنگامی سلول‌های پوست به صورت غیرقابل کنترلی پرورش نمایند، سرطان پوست ظواهر می گردد. پرتو فرابنفش خورشید با تولید جهش در DNA سلول‌های پوستی، میتواند سبب برهم تناول کردن چرخه طبیعی رویش و تقسیم سلولی گردیده و سرطان را ساخت کند. رایج‌ترین علائم سرطان پوستی، تغییر‌و تحول در سطح پوست یا این که پایین ناخن میباشد. پس، حواستان به خال‌های پوستی یا این که لکه‌های جدیدی که ممکن میباشد بر پوستتان ساخت گردد، باشد. تغییر و تحول رنگ یا این که صورت یا این که اندازه خال و لک نیز، میتواند نشان سرطان باشد.سرطان سلول مبنا‌ای می تواند با یک برآمدگی خرد، قابل انعطاف، درخشان یا این که مومی صورت بر شکل، گوش و گردن ظواهر گردد. همینطور، ممکن میباشد مشابه یک ضایعه قهوه‌ای یا این که قرمز‌رنگ-صورتی بر تن، بازو یا این که پا باشد.سرطان سلول سنگفرشی پوست ممکن میباشد مشابه یک برآمدگی (ندول) محکم و قرمز رنگ یا این که یک آسیب ناهموار و کلفت ظواهر خواهد شد. این برآمدگی یا این که جراحت قادر است با خارش، خون ریزی و قالب قالب شدن یار و همدم باشد و به بافتی دشوار تبدیل گردد.سرطان سلول محور‌ای و سنگفرشی بیشتر در نصیب‌هایی از پوست فیس میدهند که در معرض فروغ و روشنایی خورشید میباشند، ولی، ممکن میباشد این دو نوع سرطان در نواحی دیگر تن نیز ظواهر شوند.سرطان ملانوما معمولاً مانند یک آسیب یا این که برآمدگی قهوه‌ای رنگ میباشد. ملانوما ممکن میباشد مشابه یک خال ساده به لحاظ رسد، ولی در اکثر اوقات مفاد با اندکی اعتنا متوجه تفاوت ظواهر آن با خال‌های طبیعی خواهید شد. به‌دنبال شیوه تشخیص را توضیح داده‌ایم.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 16:07


لایه‌ برداری پوست مراحل غیر وابسته کردن سلول‌های مرده از لایه بیرونی پوست میباشد. این فرایند حساس را نباید معمولی گرفت. لایه بردار بایستی مطلوب پوست شما باشد. دستمال مرطوب دلفین در‌این مقاله، هفت اسکراب لایه برداری به شما معرفی می‌‍گردد که به‌سادگی می توانید آنها‌را در منزل تنظیم نمائید و در مراحل تطهیر شکل از آنان به کار گیری نمایید.

 

هنگام گزینش متاع لایه‌بردار بایستی مطمئن باشید جنس آسیبی به پوست شما نمی‌رساند یا این که سبب ساز به ارتقا قرمزی یا این که آکنه نمیشود. هر کالا لایه برداری برای هر نوع پوستی مطلوب و مؤثر نباشد، پیش از گزینش نحوه لایه برداری، نوع پوست خویش را در لحاظ بگیرید:

آنچه درین مقاله میخوانید... [پنهان کردن]

1 پیش از تعیین طریق لایه‌برداری پوست، نوع خویش را در حیث بگیرید
2 1- در گزینش تولید ها حفظ از پوست، اعتنا فرمایید.
3 2- شیوه لایه‌برداری متناسب با نوع پوست خویش را گزینش نمایید.
4 3- نسبت به پوست خویش کریم ومهربان باشید.
5 4- از مرطوب‌کننده به کار گیری فرمایید.
6 5- اپ قابل قبولی برای تحقیق به پوست خویش داشته باشید.
7 اسکراب‌های لایه‌بردار خانگی
7.1 اسکراب شکل شکر معمولی
7.1.1 مواد ما یحتاج
7.1.2 روش تنظیم و مصرف
7.2 اسکراب شکل ذرات شکر
7.2.1 مواد موردنیاز
7.2.2 شیوه تنظیم و مصرف
7.3 اسکراب شکل شکر و شکلات
7.3.1 مواد موردنیاز
7.3.2 نحوه تهیه و تنظیم و مصرف
7.4 اسکراب بلوبری و عسل
7.4.1 مواد موردنیاز
7.4.2 شیوه تهیه و تنظیم و مصرف
7.5 اسکراب شکل لیمو و شکر
7.5.1 مواد مایحتاج
7.5.2 طریق تنظیم و مصرف
7.6 اسکراب شکل عسل و جو دوسَر
7.6.1 مواد موردنیاز
7.6.2 نحوه تهیه و تنظیم و مصرف
7.7 اسکراب شکل برای پوست کم آب
7.7.1 مواد مورد نیاز
7.7.2 طریق تهیه و تنظیم و مصرف
پیش از گزینش طرز لایه‌برداری پوست، نوع خویش را در حیث بگیرید
پوست حساس ممکن میباشد بعداز به کار گیری از لایه‌بردار مبتلا سوزش یا این که خارش خواهد شد.
پوست ساده، روشن و غیرحساس میباشد.
پوست کم آب، قالب‌قالب، زبر و مبتلا خارش میباشد.
پوست چرب، درخشان و چرب میباشد.
پوست مختلط در برخی بخش‌های پوست کم آب و در برخی نصیب‌های دیگر چرب میباشد.
از سوی دیگر، دو نحوه عمده مکانیکی و شیمیایی برای لایه‌ برداری پوست در منزل وجود دارااست. روشی را که تعیین میکنید بایستی متناسب با نوع پوست‌تان باشد. در لایه‌برداری مکانیکی از برس، اسفنج یا این که اسکراب استعمال می شود که برای از میان بردن فیزیکی سلول‌های مرده پوست کاربرد دارا هستند.

در لایه‌برداری شیمیایی از مواد شیمیایی، مانند آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید، برای حل کردن تدریجی سلول‌های مرده پوست استعمال می‌گردد. برای خودداری از جراحت دیدن پوست هنگام لایه‌برداری، متخصصان پوست رعایت موارد ذیل را حین جاری ساختن آن پیشنهاد می‌نمایند:

1- در گزینش تولیدها محافظت از پوست، اعتنا نمایید.
بعضا از داروها، مثل کرم‌های رتینوئید تجویزشده بوسیله دکتر یا این که محصول ها دربردارنده رتینول یا این که بنزوئیل پروکساید، یا این که حتی تولیدات سوای ورژن ممکن میباشد سبب ساز قالب‌ریزی یا این که آلرژی بیشتر پوست شوند. لایه‌ برداری پوست حین به کارگیری از این داروها یا این که محصول ها قادر است باعث به بدتر شدن کم آبی پوست یا این که ساخت و ساز آکنه خواهد شد.

2- شیوه لایه‌برداری متناسب با نوع پوست خویش را گزینش فرمایید.
در صورتی‌که پوست شما حساس، کم آب یا این که مستعد آکنه میباشد، شستشوی پوست با لیف و یک لایه‌بردار شیمیایی ملایم را در راهبرد خویش قرار دهید؛ خیر لایه‌برداری مکانیکی که ممکن میباشد برای این نوع پوست بسیار تحریک‌کننده و هنگفت باشد. درصورتی که پوست شما چرب و کلفت میباشد میتوانید از طریق‌های شیمیایی کارکشته‌خیس یا این که لایه‌برداری مکانیکی به کارگیری نمائید.

ولی در‌حالتی که رنگ پوست شما تیره میباشد یا این که بعداز سوختگی متوجه لکه‌های تیره روی پوست شدید یا این که مکان نیش حشرات روی پوست‌تان زیاد میباشد یا این که آکنه‌های پوستی دارید، از ایفا لایه‌ برداری پوست به طور مکانیکی یا این که شیمیایی توانمند دوری کنید. برای بعضا اشخاص به‌ویژه افرادی که پوست تیره دارا هستند اشکال شدیدتر لایه‌برداری ممکن میباشد به ساخت‌و‌ساز لکه‌های تیره روی پوست سبب گردد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 16:10


اگزما
اگزمای پوستی (درماتیت آتوپیک) با بثورات پوستی قرمز، پررنگ و با خارش‌ یار و همدم میباشد. این بثورات پوستی ممکن میباشد به طور لک یا این که نقاط سپید باشند. دستمال مرطوب دلفین به صورت معمول، بخش های تحت مشغول اگزما میشوند:

شکل
پوست راز
دست
پا
آرنج
پلک
مچ دست
پشت زانوها
این بثورات پوستی به طور تقریبً مدام خارش دارا‌هستند، گه گاه و به خصوص در شب این خارش شدید میگردد. در صورتی پوست خویش را بخراشید، ممکن میباشد آسیب‌های گشوده و ترشح‌دار روی آن تولید گردد. همینطور، با سپری شد مجال احتمال داراست، بخش‌هایی از پوستتان که سرگرم اگزماست کلفت، کم آب و قالب قالب خواهد شد.

بیشتر دراین مورد بدانید...
بیماری اگزما پوستی چیست؟ علائم و روش های معالجه آن
بثورات اگزما ممکن میباشد فارغ از مشی مشخصی شعله‌ور شوند یا این که فروکش نمایند حتی احتمال دارااست . علائم آن تا سال‌ها پنهان بماند.

اگزما در خردسال ها شایع میباشد، البته تمامی‌ی اشخاص احتمال داراست به آن مبتلا شوند. گاهی، این بیماری مادام العمر میباشد. اگزما معمولاً پیش از پنج سالگی آغاز می گردد، حتی ممکن میباشد در روزگار نوزادی نیز شروع گردد. همینطور، این بیماری در عده ای که آلرژی و حساسیت دارا‌هستند (مانند تب یونجه) شایع میباشد.

بیشتر در این زمینه بدانید...
اگزما در خردسالان و طرز‌های معالجه آن
میلیا (MILIA )
میلیا چه کسی است خرد سفت، پر رنگ، فارغ از درد، سپید و آکنده از مایع میباشد. این برجستگی حدود 1 تا 4 میلی‌متر قطر دارااست و در سطح پوست ساخت و ساز می‌گردد.

میلیای نخستین به صورت اتفاقی تولید میگردد، یعنی وقتی که کراتین ( پروتئینی که به مشقت بار شدن لایه‌ی بیرونی پوست یاری می‌نماید) در پایین پوست عده میگردد و کیسه‌ای آکنده از مایع را تشکیل میدهد.

میلیای ثانویه در سود‌ی ضربه فیزیکی ناشی از حوادثی مانند درم ابریژن، جراحت بافتی، تاول و التهاب پوستی تولید میشود. همینطور، ممکن میباشد بر تاثیر عارضه‌ی جانبی برخی داروها بروز نماید.

نوعی بیماری به اسم میلیای پلاک (Milia en plaque) موجب می شود بخش‌هایی پر رنگ، قرمز‌رنگ، زبر، قالب قالب و خارش دار، پوست میلیا را در بر‌گیرد. این بیماری کم میباشد ولی احتمال دارااست به صورت اتفاقی بر پوست سلامت ظواهر گردد.

 

متخصصان هنوز ادله آن را نمی دانند، ولی فکر می کنند آرم‌ای از «لوپوس اریتماتوز دیسکوئید» باشد. این بیماری سبب ساز ساخت و ساز آسیب‌های ملتهب و مکان آسیب روی شکل، پوست راز و گوش‌ها می شود.

بیشتر مبتلایان هیپوملانوز قطره‌ای، پوست پر‌نور دارا‌هستند و سال‌ها در معرض مداوم یا این که بیش تر از حد آفتاب بوده اند.

پیتیریازیس آلبا
پیتیریازیس آلبا (PA) یک بیماری پوستی نسبتاً شایع و غیر سرطانی میباشد که طی آن لک‌های قرمز‌رنگ، قالب قالب و خارش دار روی پوست ساخت میگردد. این لک‌ها در غایت بهبود می یابند، البته نقاط سپید و نادر رنگی را به جا می گذارند. خردسال ها 3 تا 16 سال احتمال دارااست به پیتیریازیس آلبا دچار شوند. این بیماری معمولاً شکل آن ها را مشغول می‌نماید، ولی احتمال دارااست بر گردن، کتف و بازوی آن‌ها نیز تأثیر بگذارد.

پژوهشگران مطمئن نیستند چه عواملی سبب ساز بروز پیتیریازیس آلبا می‌گردد، البته فکر می کنند نوع خفیف

کک و مک (ویتیلیگو)
یا این که اگزما برهان این بیماری باشد.

 

پیتیریازیس آلبا رنگدانه‌دار نوع معدود پیتیریازیس آلبا میباشد. درین عارضه لکه‌های سپید مایل به آبی رنگ و قالب قالب ای روی پوست ساخت می‌گردد. پیتیریازیس آلبای رنگدانه‌دار بیشتر شکل را سرگرم می‌نماید و احتمال بروز آن در خردسالان بیشتر میباشد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 175 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 13:39


آکنه‌ی پشت چیست؟
بعضی وقتها، چه کسی است های گرانقدر و حساس به لمس ممکن میباشد روی سطح پشت ظواهر شوند. دستمال مرطوب دلفین این چه کسی است ها ممکن میباشد پاره شوند یا این که سوای پاره گی خویش به خویش بهبود یابند. پوست منطقه‌ی مشغول آکنه ممکن میباشد به لمس حساس بوده و شم گرما یا این که درد داشته باشد.

شدت جوش کمر متغیر میباشد. مرتبه 1 یا این که آکنه‌ی خفیف، معمولاً دربرگیرنده ضایعات پوستی جزئی و یا این که جوش های سرسفید، سرسیاه و جوش قرمز‌رنگ التهابی میباشد. آکنه‌ی رتبه 4 شدید میباشد و خصوصیت آن جوش های زیاد و که می باشد میباشد.

علل
زمانی معیار هورمون‌ها در خون ارتقا می یابد، غده‌ها چربی مازاد ساخت‌و‌ساز می نمایند. به علاوه، تجمع سلول‌های مرده‌ی پوست منجر مسدود شدن رویه فولیکول‌های موی میشود. مخلوط این فرایندها سبب تجمع چربی میگردد و جوش های سرسفید و سرسیاه را پیرو داراست.

پروپیونی باکتریوم روی پوست تمامی‌ی اشخاص وجود داراست و برای بیشتر افراد سبب ساز بروز اختلال خاصی نمیشود، ولی تجمع چربی روی پوست در اشخاص مستعد آکنه دور و اطراف قابل قبولی برای پرورش باکتری آماده می نماید که قادر است سبب ساز به التهاب و تشکیل جوش‌ کمر به طور چرکی یا این که التهابی خواهد شد.

شدت آکنه در اشخاص متعدد دربین یکسری جوش متفرق تا سرگرم شدن بخش‌های وسیعی از پوست متعدد میباشد. ضمن پشت، آکنه ممکن میباشد بر پوست شکل، گردن و سینه ظواهر خواهد شد. در شکل معالجه نشدن، لکه های تیره و مکان جوش ممکن میباشد بعد از بهبودی برای مدام روی پوست باقی بماند.

طبق گزارش انجمن متخصصان پوست بریتانیا، شواهد مقداری برای ثابت ارتباط‌ی بدون واسطه میان خوراکی هایی مانند شکلات و فست فود و بروز آکنه وجود داراست.
با این درحال حاضر مطالعات آکادمی پوست ایالات متحده نشانه میدهد که بعضی کربوهیدرات‌ها مانند نان سپید و چیپس سیب زمینی، واحد سنجش قند خون را بالا برده و یک ادله بالقوه برای بروز آکنه محسوب می‌شوند.

 

منظره
بیشتر عموم در روزگار نوجوانی آکنه را تجربیات می‌نمایند که در اکثر زمان ها مفاد به طور خویش به خودی معالجه می گردد. همینطور برخی طریق ها وجود دارااست که جوش را معالجه نمی‌نماید، البته بروز بیماری را به دستکم می رساند.

جوش کمر قادر است در شکل معالجه نشدن، سبب تولید مکان جوش دایم، عزت نفس زیر، افسردگی و اضطراب گردد. در صورتیکه شما هم ایرادات یا این که گرفتاری‌هایی از این دست دارید، در شکل میل می توانید تجربه، سؤالات و پیشنهادات خویش را با ما در بین بگذارید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 15:11

برای حفظ از پوست نوزادان پایین شش ماه بدین نکات اعتنا فرمائید.
تا جایی که میتوانید کودکتان را بدور از خورشید نگه دارید، درصورتی که قصد پیاده‌روی دارید این فعالیت را پیش از ساعت ۱۰ صبح یا این که بعداز ۴ عصر که اشعه‌های UVB چندان حاذق نیستند اجرا دهید، دستمال مرطوب دلفین به کودکتان جامه‌های مدل‌وزن و آستین‌بلند بپوشانید، به طوریکه بازو و ساق پایش پوشانده خواهد شد، همینطور از کلا‌ه‌های کناره‌دار و آفتاب‌گیر که شکل، گوش و گردن را می‌پوشاند به کار گیری فرمایید.

2. چنانچه کودکمان تک تک ارتفاع روز در سایه باشد، گشوده هم به کارگیری از کرم ضد آفتاب بایستگی دارااست؟
شما حتی‌در روز‌های ابری هم در معرض اشعه‌های فرابنفش خورشید قرار دارید، و نباید به کارگیری از ضدآفتاب مطلوب را فراموش نمایید. به صورت شبیه، مه و غبار هم اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید را مهار نمیکنند. صرف‌حیث از آب و هوا، هر روز به کودکتان ضدآفتاب بزنید.

به حافظه داشته باشید که شن و ماسه، برف و بتن تا ۸۵ درصد اشعه‌های فرابنفش خورشید را منعکس کرده و می توانند پوست سوای محافظ را، حتی‌د‌ر سایه بسوزانند.

3. ضد آفتاب کودک ها چه خصوصیت بایستی داشته باشد؟
پدر و مادر می بایست به‌دنبال ضدآفتاب‌هایی باشند که دارنده SPF (فاکتور حفاظتی در قبال خورشید) ۳۰ یا این که بیشتر بوده و روی آن عبارت “طیف کلان” قید گردیده‌باشد و از پوست، هم در قبال اشعه‌های UVA و هم اشعه‌های UVB نگهداری ‌نماید. ضدآفتاب‌هایی که روی آن‌ها عبارت “ضدآب” یا این که ” مقاوم در قبال آب” نوشته شده، شایسته ترین و ماندگارترین پوشش را بویژه در پارک و استخر مهیا می‌نمایند.

علاوه‌براین، می بایست ترکیبات فعال مو جود در ضدآفتاب را هم نظارت فرمائید و به‌دنبال اکسید زینک یا این که دی اکسید تیتانیوم باشید. این ترکیبات، مهارکننده نورخورشید و طیف کلان می‌باشند و در صورتی پوست کودکتان حساس باشد، باعث تحریک کمتر پوست وی می گردند. استعمال از این ترکیبات برای نواحی حساس، نظیر شکل هم بلامانع میباشد، چون سبب ساز سوزش دیده‌ نمی شوند.
مراقبت از پوست خردسال ها در قبال آفتاب، یک کدام از مهم‌ترین کارهایی میباشد که همگی پدر و مادر بایستی اعمال دهند. حتی کودکانی که پوست تیره‌تری دارا هستند هم در گیر آفتاب سوختگی میشوند و هنگامی که بلندمرتبه‌ شوند، در معرض خطر سرطان پوست قرار میگیرند. خطر ابتلا به سرطان پوست صرف‌حیث از سن، جنسیت و نژاد برای هر کسی وجود دارااست. در واقعیت، برآورد گردیده‌است که از هر پنج آمریکایی، یک نفر در طی عصر معاش خویش به سرطان پوست گرفتار میگردد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 17:17


از این درمان‌های خانگی استفاده نکنید.
استفاده از روش‌های خانگی، آسان‌ترین و ارزان‌ترین شیوه‌ی درمان جوش سر سفید است. دستمال مرطوب دلفین در این درمان‌ها از مواد موجود در خانه استفاده می‌شود‌؛ هرچند نباید از موادی که به طور بالقوه آسیب‌زا هستند، استفاده کنید. توجه داشته باشید که در صورت حساسیت و تحریک پوست تان نسبت به هر یک از این روش‌های درمانی خانگی، باید آن را قطع کنید.

بعضی از این درمان‌های خانگی مفید هستند، اما بعضی دیگر می‌توانند باعث تحریک و ناراحتی پوست تان شوند. به عنوان مثال:

سرکه سیب و آب لیمو برای پوست‌های حساس می‌توانند بسیار اسیدی باشند‌.
جوش شیرین، ماده‌ای بسیار محرک و قوی است.
استفاده از کریستال‌‌های شکر، باعث بدتر شدن التهاب و حتی ایجاد شیار یا بریدگی‌هایی روی سطح پوست می‌شود.
محصولات بدون نسخه (OTC) تهیه کنید.
این محصولات که برای جوش‌های سرسفید و دیگر جوش‌های پوستی استفاده می‌شوند، اغلب نیازمند آزمون و خطا هستند. اگر درمان‌های طبیعی و خانگی در درمان جوش‌های سرسفید موثر واقع نشدند، می‌توانید از داروهای بدون نسخه (OTC) استفاده کنید.

توجه داشته باشید که نباید در یک دوره‌ی زمانی از تمام این محصولات استفاده کنید. استفاده یک باره و بیش از حد از محصولاتی که برای درمان جوش‌ها استفاده می‌شوند، باعث خشک شدن پوست تان می‌شود.

همچنین برای نتیجه‌بخش بودن محصولات بدون نسخه، باید صبر و بردباری داشته باشید. گرفتن نتیجه کامل از این درمان‌ها ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

بنزوئیل پروکساید
بنزوئیل پروکساید می‌تواند برای جوش‌هایی که در یک ناحیه از صورت و یا در کل آن به وجود می‌آیند، مفید باشد. اگر در یک قسمت از پوست تان چندین جوش سرسفید دارید، بنزوئیل پروکساید می‌تواند مفید باشد؛ چرا که باعث کاهش التهاب در آن موضع می‌شود.

برای درمان جوش سر سفید ، محصولی را تهیه کنید که حاوی حداقل ۲٪ بنزوئیل پروکساید باشد. از این محصولات روزی یک بار برای درمان ناحیه مورد نظر استفاده کنید. زمانی که پوست تان به این محصولات عادت کرد، می‌توانید روزی دو بار از آن‌ها استفاده کنید.

پس از استفاده از محصولات حاوی بنزوئیل پروکساید، فورا دست‌هایتان را بشویید. در نظر داشته باشید که این ماده موثره ممکن است باعث سفید شدن موها و لباس‌هایتان شود.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 13:36


التفات حفظ از پوست تن
اکثر اوقات عموم آحاد تمرکزشون رو روی نگهداری از پوست شکل نهاده اند. امــا مالامال واضحه که برای داشتن یک پوست تندرست و دوری از خطاها پوستی مثل جوش، هایپرپیگمنتیشن ، پوست مرغی شدن بایستی به اندازه شکل از پوست تن هم محافظت کرد. دستمال مرطوب دلفین

“آیا به خیر دوش دریافت کردن، به منزله نحوه درست نگهداری از پوست تن میباشد؟”


شبیه قوانینی که در شکل دارید، تعادل سطح رطوبت-چربی پوست تن هم بسیار مداقه دارااست. پوست این نواحی هم متعاقباً در معرض هوا، دور و بر، آلودگی و … قراردارد، به همین برهان مرطوب نگه کردن اون برای داشتن یک حایل دفاعی سلامت ضروری میباشد.

“چرا پوست بدنم خشکه؟” ، “آیا جوش های بدنم به عادت های دوش گرفتنم ربطی داره؟”

در شرایطی که شما زیاد تعریق میکنید یا این که ترشح سبوم (چربی) بالایی دارید، شاید فکر کنید “پوست اینجانب کم آب وجود ندارد، اینجانب به مرطوب کننده نیازی ندارم!” البته بایستی اظهار‌کرد که طاقت فرسا در اشتباهید. برای نگهداری تعادل رطوبت-چربی در پوست خیر فقط می بایست تعریق و سبوم مازاد رو پاک نمایید بلکه بایستی به نیکی اون رو مرطوب هم بکنید.

در صورتی این تعادل بر هم بخورد پوست شما بیشتر در معرض ساخت و ساز جوش قرار میگیرد چراکه حایل دفاعی شما مصدوم میباشد. در مقایسه با شکل، پوست تن پاره ای کلفت خیس بوده، که در معنای انباشت بیشتر لایه های سلول مرده است. به همین انگیزه میباشد که نگهداری از آکنه تن و برطرف کردن لکه های پوستی اون یه خرده دشوارتر میباشد. پس چه عالی که پیش از رخداد از اون پیشگیری خواهد شد!

روتین محافظت از پوست تن
کم آب
در قدم نخستین شایسته ترین مورد استعمال از یک شوینده مرطوب کننده میباشد. که دربردارنده ترکیباتی با PH نادر، هیالورونیک اسید، بوتیل گلیکول و … باشد. لوسیون تن با خواص فوق مرطوب کنندگی و  یک روغن تن مطلوب نیز فعالیت دادن رطوبت به پوست تشنه شما رو به اتمام خواهد رساند.

چرب
برای شما مرطوب کردن تن در حق تقدم نخستین قرار ندارد. در مقایسه با شکل پوست تن غدد چربی کمتری دارااست که شانس کم آب شدن اون رو ارتقا می‌دهد. بخش اصلی قصه (!) به ادله تماس های فیزیکی (واکنش با جامه و …) بیشتر در معرض تحریک و ضمخت شدن قراردارد.

و همین سبب ساز برهم تناول کردن تعادل رطوبت-چربی در پوست شما شود که در قیاس با پوست های کم آب آنچنان حالت قابل مشاهده ای وجود ندارد. بایستی مدام از منزه بودن پوست (با زدودن عرق، سبوم و آلودگی ها) مطمئن گردید.

یک کدام از اشتباهات مهم پوست های چرب، جوش هست. براین اساس سفارش میکنیم بعداز شستشو به امداد پد پنبه ای کمی تونر سنتلا آسیاتیکا به قفسه سینه و پشت خویش به کار گیری نمایید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 16:50


معاش با آکنه برای نوجوان ها ممکن میباشد یه خرده سخت باشد. آکادمی پوست ایالات متحده (ADD) به پدر و مادر نوجوان ها دچار به آکنه توصیه می‌نماید سفارش‌های تحت را دنبال نمایند: دستمال مرطوب دلفین

1. جوش بلوغ را دور از شوخی بگیرید.
پدر و مادر نباید آکنه را نادیده بگیرند؛ به این دلیل که این ایراد می تواند روی عزت نفس نوجوان اثر بگذارد و موجب تمسخر و اذیت و آزار وی گردد.

همت نمائید استرس فرزند‌تان را کاهش دهید. طی زمان نوجوانی به طور تقریبً همگی چیز می تواند استرس‌زا به حیث بیاید. به این ترتیب از اجرا هر کاری که می‌پندارید در کاهش استرس فرزندتان موءثر میباشد، غافل نشوید. استرس قادر است سبب به بدتر شدن آکنه خواهد شد.

2.هنگام یاد‌آوری به کار گیری از داروهای ضد آکنه به فرزند نوجوانتان، محتاط باشید.
فرزند شما برای معالجه جوش بلوغ‌ می بایست از دارو استعمال نماید. ممکن میباشد بعضی اوقات نیاز باشد که‌این مورد را به وی یاداوری فرمائید. تلاش فرمائید این شغل را با احتیاط اجرا دهید تا فرزندتان غمگین نشود.

در یک استیناف‌ خرد، متخصصان پوست دریافتند وقتی که پدر و مادر هر روز مصرف داروی ضد آکنه را به فرزندشان تذکر می‌نمایند، سود برعکس میشود.

نوجوان ها، این یاد آوری روزمره را تشر زدن پدر و مادر تلقی می‌نمایند. این مورد منجر میگردد نوجوان ها داروهای خویش را کمتر مصرف نمایند. یاد آوری کمتر از سوی پدر و مادر ممکن میباشد موثرتر باشد.

چیزی که در‌این ارتباط فیض موثرتری داراست، ادامه دادن به گردهمایی‌های ملاقات با دارای تخصص پوست میباشد. مطالعات آرم میدهد که به احتمال زیاد، بیشتر اشخاص به عنوان مثال نوجوان ها، قبلی و پس از ملاقات با کارشناس پوست، اپلیکیشن‌ درمانی خویش را عالی ایفا می‌نمایند.

3.در پی آرم‌های افسردگی در فرزندتان باشید.
آکنه در بعضا نوجوان ها قادر است سبب ساز کاهش عزت نفس گردیده و سبب به اضطراب یا این که افسردگی گردد.

برخی علامت‌های هشداردهنده که می بایست درپی وجود آن ها در نوجوان خویش باشید مشتمل بر مواقعی همانند اندوهگین بودن به مقطع ۲ هفته یا این که بیشتر، تلف کردن رغبت برای اجرا کار‌هایی که پیش از اینً به آنها عشق داشته و قصد به هجران از کار‌های اجتماعی می گردد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:30

. ماسک شکل ضدپیری
درصورتی که پوستتان در درحال حاضر پیر شدن میباشد و به تغذیه و آبرسانی بیشتر نیاز داراست، این ماسک را تعیین فرمائید. دستمال مرطوب دلفین آووکادوی مو جود درین ماسک، پوست را مرطوب کرده و ساخت‌و‌ساز کلاژن و الاستین را تحریک می‌نماید. زردآلو نیز پوست را لایه‌برداری و مستحکم کرده و منجر می گردد پوست محکم و شاداب به حیث بیاید.

مواد مورد نیاز
یک‌چهارم یک آووکادوی رسیده
نصف یک زردآلوی رسیده
آب‌لیموی نو یک سری قطره
نحوه تنظیم
آووکادو، زردآلو و آب‌لیمو را در یک ظرف بریزید و آنان‌را به نیکی له و ترکیب فرمایید. وقتی که یک خمیر قابل انعطاف به دست آمد، آن را به‌طور یکنواخت روی صورتتان قرار دهید.

شایسته ترین مجال برای استعمال از ماسک آووکادو پس از اسکراب ملایم پوست میباشد. اذن دهید ماسک به مقطع ۲۰ دقیقه روی پوست بماند، بعد از آن آن را با یک منزه‌کننده ملایم بشویید و به پوستتان مرطوب‌کننده یا این که یک روغن طبیعی بزنید.

. ماسک شکل آووکادو برای براق کردن پوست
خاصیت آووکادو برای براق کردن پوست

هر توشه که میخواهید پوست‌تان را شاداب و براق فرمایید، از این ماسک شکل احیا‌کننده به کار گیری فرمایید تا فیض‌ای باورنکردنی را تجربیات نمائید.

مواد مایحتاج
آووکادو: یک تکه خرد
موز: یک تکه‌ خرد
پودر دمنوش سبز ماچا: حدوداً یک قاشق دمنوش‌خوری
روش تهیه و تنظیم
موز و آووکادو را طوری له فرمایید که هیچ تکه بزرگی باقی نماند. وقتی که یک خمیر قابل انعطاف به دست آمد، پودر ماچا را به آن اضافه نمائید. برای اینکه ماسک به غلظت دلخواهتان رسد، می توانید پودر ماچای بیشتری اضافه نمائید.

اذن دهید ماسک به مقطع ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست‌تان استراحت نماید، آن گاه آن را بشویید. از این ماسک دستکم یک توشه در هفته به کار گیری نمائید.

موز دربردارنده ویتامین‌های C و E ، پتاسیم و آب زیاد میباشد که همه برای داشتن پوستی سلامت و براق التفات دارا‌هستند. دمنوش ماچا (نوعی دمنوش سبز ساکن ژاپن) نیز خاصیت سم‌زدایی و ضد التهابی دارااست و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی میباشد و پوست شمارا جوان و براق می‌نماید.

. ماسک برای برطرف کردن عیوب پوست
این ماسک برای مواردی که میخواهید پوست‌تان را فارغ از کم آب شدن منزه‌سازی و احیا فرمایید، یک مورد خوب میباشد.آب پرتقال و عسل هر دو شکل شمارا لایه‌برداری کرده و آلودگی‌ها و عیوب پوست‌تان را برطرف می‌نمایند‌.

آووکادو نیز پوست را تجدید بنا و احیا می‌نماید. ماسک آووکادو سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی میباشد که از پوست در قبال رادیکال‌های آزاد نگهداری می‌نمایند و آن را جوان و براق نگه می‌دارا‌هستند.

مواد موردنیاز
آووکادوی رسیده: یک تکه
عسل: یک قاشق دمنوش‌خوری
آب پرتقال: دو قاشق غذاخوری
شیوه تهیه و تنظیم
مجموع کاری که برای تهیه و تنظیم‌ این ماسک بایستی اعمال دهید این میباشد که تمامی مواد نخستین را به‌خیر و خوبی با هم ادغام فرمایید. بعداز فراهم شدن، ماسک را برای ۱۵ دقیقه روی پوست تمیزتان بگذارید؛ آن گاه صورتتان را با یک تمیز‌کننده‌ ملایم بشویید و فورا کرم شکل بزنید. می توانید از این ماسک یک یا این که دو توشه در هفته استعمال نمائید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:39

نسبتاًً ناممکن میباشد که سوای گلایه از پوستتان در سال‌های نوجوانی وارد مرحله بزرگسالی گردید. دستمال مرطوب دلفین متخصصان پوست سفارش‌هایی برای محافظت از پوست نوجوان ها ارائه می دهند که تا با به کار گیری از یک روتین پوستی، فیس‌ای سلامت و شاداب داشته باشید. طبق گفته این متخصصان، آکنه، جوش‌های سرسیاه و پوست چرب در ابتدا شکایات پوستی نوجوان ها قرار دارا هستند. معمولاً اشخاص در روزگار نوجوانی با بحران‌های پوستی متعددی مواجه میگردند. تغییرات هورمونی باعث به تبارک شدن غدد چربی و در سود چرب شدن پوست نوجوان ها گردیده و منافذ گرانقدر و جوش‌های سرسیاه در پوست ساخت می‌‌نماید. اما شما می توانید با تاسی از اپ روتین پوستی نوجوان ها که به دنبال نوشته‌ی علمی میاید، پوستی تندرست و براق داشته باشید.
پوست نوجوان ها با یکدیگر گوناگون میباشد
با اینکه شما و دوستانتان همزمان زمان بلوغ را طی میکنید، گشوده هم احتمال متعددی وجود دارااست که ظواهر و شرایط پوست شما با یکدیگر مقداری متعدد باشد. این به‌این مفهوم میباشد که پیشنهاد‌هایی که برای پوست دوستتان کارساز میباشد، ممکن میباشد روی پوست شما پاسخ ندهد. خوشبختانه شما به راحتی می‌‌توانید راهکارهای قابل قبولی را برای حفظ و روشن نگه داشتن پوستتان پیدا فرمایید.

برگزیدگان نکات حفظ از پوست نوجوان ها
در روتین نگهداری از پوست نوجوان ها این یک سری آیتم می تواند بسیار اساسی باشد؛ شاید در ظواهر زیاد به حیث بیاید البته به خاطر داشته باشید که نوجوانی مجال میباشد که اساس سالم پوست را از آنجا میگذاریم. سالم پوست شما تا حد متعددی به حفظ از پوست در روزگار نوجوانی بستگی داراست.

۱) پوستتان را با تمرکز منزه فرمایید
در حالتی‌که پوست شما چرب میباشد، احتمالاً ژل یا این که فوم منزه کننده شکل برای حفظ روزمره از پوستتان مطلوب میباشد. یک توشه در روز پوستتان را پاک سازی نمائید یا این که در‌حالتی که در طی روز پوستتان خیلی چرب یا این که آلوده میشود، دو توشه این شغل را اجرا دهید. در‌حالتی که دختر نوجوانی میباشید که آرایش و پیرایش می کنید، شایسته ترین خط مش این میباشد که آغاز پیرایش چشمتان را منزه نمائید و آن‌گاه با نوک انگشتتان به هم پا ژل یا این که فوم شستشو، صورتتان را منزه نمائید. چنانچه اهل ورزش میباشید یا این که در باشگاه و کلاس تربیت ‌بدنی به ‌شدت کار میکنید، در شکل قابلیت و امکان پیش از ورزش شکل خویش را بشویید (تا پوست بتواند تعریق و تنفس قابل قبولی در طی عمل بدنی داشته باشد.) یا این که دست کم برای کم آب کردن صورتتان دستمال کاغذی همدم داشته باشید. در حالتی‌که نوجوانی با پوست کم آب می باشید، از شیرپاک‌کن و مرطوب‌کننده استعمال فرمایید.

۲) مرطوب کردن پوست بسیار اساسی میباشد
به کارگیری از مرطوب کننده بسیار اساسی میباشد. حتی برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه هم مرطوب کردن پوست التفات متعددی دارااست. چربی و رطوبت دو زمینه گوناگون می‌باشند.

شما با رطوبت‌رسانی کافی به پوستتان سبب می شوید که پوست چربی کمتری ساخت و ساز نماید. در واقع مرطوب‌سازی به تهیه و تنظیم ساخت و ساز چربی پوست امداد می‌نماید. از لوسیون یا این که کرم‌های فاقد چربی و غیر کومدون‌زا به کارگیری فرمائید که دربردارنده مواد تقویت‌کننده یا این که ترمیم‌کننده تلاش محافظتی پوست یعنی سرامیدها و نیاسینامید می‌باشند.

 

۳) پیش از خواب پیرایش خویش را منزه نمائید
حتی در صورتی دوست صمیمی شما ‌بتواند با پیرایش روی شکل خویش بخوابد و خوشگل به حیث رسد، گشوده هم منزه نکردن آرایش و پیرایش پیش از خواب ابداً درنگ نیکی وجود ندارد. حتی در شرایطی‌که خسته‌خیس از آن می‌باشید که بتوانید موهای خویش را به عقب ببندید؛ مطلقا آرایش و پیرایش خویش را منزه‌فرمایید و شکل خویش را بشویید؛ دستکم از یک دستمال مرطوب آرایش و پیرایش منزه‌کن برای نظافت کردن آرایش و پیرایش، آلودگی و چربی شکل خویش به کارگیری فرمایید. در شرایطی که به خوابیدن با پیرایش عادت دارید، ممکن میباشد مبتلا آکنه یا این که بثورات پوستی پررنگ‌ای به اسم درماتیت بدور دهانی یا این که بدور چشمی گردید.

۴) چربی پوست را در اختیار گرفتن فرمایید
شما میخواهید براقی پوستتان را سوای جراحت زدن به آن کاهش دهید. طبق گفته متخصصان پوست دانش گاه پزشکی هاروارد، برای در دست گرفتن چربی پوست یک طریق اساس سه مرحله‌‌ای وجود دارااست:

 یک تمیز‌کننده دربردارنده سالیسیلیک اسید گزینش فرمایید.
 از یک پرایمر فاقد چربی برای در دست گرفتن براقی پوستتان استعمال نمایید.
 در حین روز با پارچه یا این که دستمال‌های اختصاصی (شیت جذب‌کننده چربی پوست) چربی پوستتان را منزه ‌فرمائید.
۵) پوستتان را لایه‌‌برداری نمائید
شما می بایست تنها هفته‌‌ای یک یا این که دو توشه با استعمال از یک کالا نسبتاً ملایم پوستتان را لایه‌برداری فرمائید. اسکراب نکنید چون به از میان رفتن آکنه یا این که جوش‌های سرسیاه کمکی نمی‌نماید و اما بیش ‌از حد نیز لایه‌برداری نکنید.

۶) از تولیدات ضد آکنه‌ مدبرانه استعمال فرمایید
یکی‌از هدف ها اساسی سفارش به رعایت روتین پوست برای نوجوان ها دوری از ساخت‌و‌ساز آکنه میباشد. مواد اکثری وجود دارااست که در پاک سازی و دوری از بروز آکنه مؤثر می‌باشند. یکی‌از دلایل مؤثر بودن آن ها کارکشته بودنشان میباشد و در حالتی‌که شما در مصرفشان محتاط و ظریف نباشید، این مواد حتی بیشتر از جوش‌های قرمز رنگ التهابی منجر تحریک و قرمز رنگ شدن پوستتان میگردند. هر چه تحریک‌ و سوزش پوستتان بیشتر باشد، تمایلتان برای استعمال از طریق‌های درمانی کمتر خواهد بود و در سود شما به نقطه اولیه با آکنه‌های روی صورتتان برمی‌شوید. به‌دنبال به شما خوا هیم اعلام‌کرد که به چه شکل از پوستتان مراقبت فرمایید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 101 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:27

ماسک حاملگی
به «ماسک حاملگی» ملاسما و کلوآسما نیز گفته میگردد. ملاسما منجر می شود روی پوست شکل لک‌های تیره تولید خواهد شد. دستمال مرطوب دلفین این لک‌ها که درنتیجه ارتقا ساخت رنگدانه‌های پوستی ساخت میشوند را بیشتر در نواحی پیشانی و سیرتکامل‌ها می‌اقتدار روئت کرد.

در روزگار بارداری، تن شما هورمون‌های بیشتری ایجاد می‌نماید که درنتیجه آن، ساخت و ساز رنگدانه‌های پوستی ارتقا مییابد. در حدود 50 درصد از زنان حامله برخی از علائم «ماسک حاملگی» را تجربیات می‌نمایند. ماسک حاملگی یکی اشکال خطاها پوستی در بارداری میباشد که معمولاً خودبخود و بعداز ولادت نوزاد محو می‌شود.

پیشگیری از بروز ماسک حاملگی
برای خودداری از ظهور «ماسک حاملگی»، هر فرصت که قصد دارید از منزل خارج بروید از ضد آفتاب بهتر با دست‌کم SPF 30 به کار گیری نمایید. همینطور برای مراقبت از شکل خویش در قبال پرتوهای جراحت‌رسان خورشید میتوانید از کلاه نقاب‌دار یاری بگیرید. پوست شما در‌این زمانه بسیار حساس میباشد و قرارگرفتن در معرض روشنایی خورشید احتمال بروز لک‌های تیره را ارتقاء میدهد.

درخشش بیشتر پوست در زمانه بارداری
در زمانه بارداری تن شما 50 درصد خون بیشتری ساخت‌و‌ساز می‌نماید و درنتیجه گردش خون بیش‌تری در تن ساخت و ساز می شود. این ارتقا گردش خون منجر میشود صورت‌تان پر‌نور‌خیس به‌لحاظ رسد.

از طرفی دیگر، ارتقاء ترشح هورمون‌ها، عمل غدد چربی را ارتقاء می دهد و بدین ترتیب، درخشندگی و شفافیت پوست شکل‌تان بیش‌خیس میگردد. هر دو عامل ذکرشده، در کنار هم میتوانند به «درخشش پوست در روزگار بارداری» که شاید تا به‌ اکنون درباره آن شنیده باشید یاری نمایند. بیشتر خانم‌ها از این درخشندگی پوست لذت می برند. تنها چنانچه شکل شما بیش‌ از حد چرب شد‌ه‌است، برای پیشگیری از تولید آکنه، میتوانید از تمیز‌کننده‌های فاقد چربی برای نظافت کردن آن به کار گیری نمائید. غیر از این، نیازی وجود ندارد عمل دیگری اجرا دهید، جز اینکه لبخند بزنید!

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 136 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 13:20

دستمال های مرطوب در‌صورتی‌که چه عمل ماد‌رها را بسیار سریع و راحتتر می نماید البته مضرات و عوارض دستمال مرطوب نوباوه جبران ناپذیر است که خوب میباشد به کارگیری از آن را هر چه

امروزه پوشک و دستمال مرطوب دلفین نوزاد از وسایل مدام همپا مادرانی میباشد که خردسال ها شیرخوار دارا هستند. به کار گیری از دستمال مرطوب خیر فقط جهت نظافت تن نوپا بلکه برای نظافت اثاثیه بازی ها نیز به یک لزوم تبدیل شد‌ه‌است سوای اینکه از مضرات دستمال مرطوب نوزاد بر روی تن کودک ها آگاه باشیم. پیرو در نت نوشت از مضرات و عوارض دستمال مرطوب نوباوه بخوانید.

پژوهش ها آرم داده میباشد که مواد مصرفی در ساخت دستمال مرطوب باعث تولید بثورات بر پوست کودک ها گردد. متیل ایزوتیازولینون ماده ای میباشد که به شدت بر روی پوست نوپا به خصوص اندام های دختر نوباوه ها تخریب اجرا میدهد. نظافت باسن و دهن طفل با دستمال مرطوب منجر تولید مشکلاتی مثلا حساسیت های شدید و مزمن  درین نواحی میشود. دستمال های مرطوب دربردارنده مقادیر قابل توجهی رایحه و اسانس های شیمیایی است که جهت مخفی سازی بوی مواد به شغل رفته در تشکیل داد این دستمال ها به عمل رفته میباشد که اما این عطرهای خوشبو کننده نیز از زغال سنگ و مشتقات نفت به دست میایند و مصرف آن بر روی پوست تن سبب ساز اختلالات تنفسی، آسم، جراحت های پوستی، صدمه به دیده و از کلیه بیشتر بثورات پوستی میشود.

با این وضعیت ماد‌رها چه محصولی را میتوانند جایگزین این دستمالهای مالامال ضرر و زیان داشته باشند تا از مضرات دستمال مرطوب نوزاد به دور بمانند ؟

با استعمال از این فرمول دستمال مرطوب بی خسارت تنظیم فرمایید تا فرزند دلبندتان مضرات و مضرات دستمال مرطوب نوزاد را تجارب نکند.

یک رول دستمال کاغذی

۴/۳ فنجان آب جوشیده سرد گردیده

یک قاشق طعام خوری آلوئه ورا

یک قاشق خوراک خوری عصاره نارون کوهی

یک قاشق خوراک خوری صابون خانگی مایع

۱۰ قطره عصاره دانه گریپ فروت

یک قاشق دمنوش‌خوری روغن زیتون یا این که روغن بادام

رول دستمال حوله ای را در یک پیاله که کل مواد ذکر شده را  باهم ادغام نموده اید،  به مقطع ۵ الی ۱۰ دقیقه قرار دهید.

این دستمال بسیار لطیف و در عین هم اکنون پاک کننده بی نقص و خیر است.

طبق مراحلی که گفته شد برای رویارویی با مضرات دستمال مرطوب نوزاد می‌توانید فارغ از اینکه از مواد مالامال زیان دستمالهای مرطوب حاضری به کار گیری نمایید، این دستمال خانگی را با کمترین هزینه و جراحت در خانه تنظیم و استعمال فرمائید. بنابراین خیر از آلرژی و خطاها پوستی خبری می‌باشد خیر اشتباهات و عوارض مواد شیمیایی و عوارض دستمال مرطوب نوپا .

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 16:34